.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عضو هیات رئیسه مجلس:
مجلس نباید امسال اشتباه سال گذشته خود را در اعتماد به دولت در زمینه حذف ارز ترجیحی و برگشت قیمت‌ها به شهریور ۱۴۰۰ تکرار کند/ هنوز برای اعلام نظر درباره بودجه سال 1402 زود است / این بار کلاه سرمان نمی‌رود ....
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس نباید امسال اشتباه سال گذشته خود را در اعتماد به دولت در زمینه حذف ارز ترجیحی و برگشت قیمت‌ها به شهریور ۱۴۰۰ تکرار کند.
 مجلس نباید امسال اشتباه سال گذشته خود را در اعتماد به دولت در زمینه حذف ارز ترجیحی و برگشت قیمت‌ها به شهریور ۱۴۰۰ تکرار کند/ هنوز برای اعلام نظر درباره بودجه سال 1402 زود است / این بار کلاه سرمان نمی‌رود ....

به گزارش شمال نیوز، حسینعلی حاجی دلیگانی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرگزاری دانشجو، درباره تغییرات لایحه بودجه سال 1402 نسبت به بودجه امسال و همچنین شفافیت بودجه سال آینده اظهارکرد: باید گفت که هنوز برای اعلام نظر درباره بودجه سال 1402 زود است و باید طی هفته‌های آینده‌های آینده و بعد از بررسی‌های تخصصی درباره آن نظر داد؛ اما به طور کلی تمامی مجموعه‌ها به سمت شفافیت بیشتر پیش می‌روند و بودجه سال آینده  نیز از این قاعده مستنثی نیست.

 

وی با تاکید بر لزوم توجه به مسائل اقتصادی و مشکلات معیشتی مردم در لایحه بودجه سال آینده کشور گفت: دولت حتما باید نسبت به این موضوع در بودجه سال آینده توجه داشته باشد؛ به بیان دقیق‌تر مجلس نباید امسال اشتباه سال گذشته خود را در اعتماد به دولت در زمینه حذف ارز ترجیحی و برگشت قیمت‌ها به شهریور 1400 تکرار کند. موضوعی که در قانون بودجه 1401 نیز بر آن تاکید شده بود و دولت باید با ارائه کالابرگ، از افزایش قیمت‌ها بیش از شهریور 1400 جلوگیری می‌کرد.

 

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود این که موضوع کالابرگ و بازگشت قیمت‌ها به شهریور 1400 در قانون بودجه نیز بر آن تاکید شده بود، اما عملا این اتفاق نیفتاد و مردم از این موضوع گلایه‌مند هستند که البته گلایه مردم نیز درست است. به همین دلیل در جریان بررسی لایحه بودجه امسال تلاش خواهیم کرد این کلاه مجددا بر مجلس و مردم نرود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.121 seconds.